woensdag 3 november 2021

Bijwerkingen na vaccinatie, werkt Ivermectine hier tegen?

 Maar voor u dit artikel gaat lezen 📖 

Wat is ivermectine en waar wordt dit middel voor gebruikt? Klik hier


Testimonial : Iris de Boer geneest van vaccinatie bijwerkingen met Ivermectine

1 NOVEMBER 2021


Ik schrijf u om melding te doen van het positieve effect van Ivermectine op de bijwerkingen van de vaccinatie in de hoop hier ook anderen mee te kunnen helpen.

KLACHTEN:

Een week na de tweede vaccinatie begon ik wazig te zien. Twee weken na de vaccinatie begonnen mijn armen en benen te tintelen en te slapen. Ik was ontzettend moe, kreeg hoofdpijn, spierpijn, concentratieproblemen en was duizelig. Drie weken na de vaccinatie verloor ik de controle over mijn blaas, ik kreeg diarree, de kilo’s vlogen eraf, ik had geen gevoel meer tijdens de seks, mijn coördinatievermogen was weg, ik had koortsaanvallen, krachtverlies en mijn kortetermijngeheugen was verdwenen. Vier weken na de vaccinatie zat ik spastisch in een rolstoel op de EHBO. Ik stotterde, mijn smaak en geur waren weg en ik had oncontroleerbare spasmen over mijn hele lijf. Mijn ledematen waren gevoelloos en functioneerden niet meer.

Onderzoek van de neuroloog wees uit dat de spike eiwitten uit de vaccinatie mijn zenuwstelsel aanvallen wat hierdoor overbelast raakt. En wel zodanig dat ik van een gezonde sporter die 60 uur in de week werkte in één klap volledig arbeidsongeschikt raakte.

ANDERE MIDDELEN: 

Geen.

IVERMECTINE:

Omdat ik weinig meer te verliezen had heb ik geprobeerd of Ivermectine mijn gezondheid kon verbeteren. Ik had hierover wisselende berichten in de media gelezen en was op het punt ‘baat het niet dan schaadt het niet’ aangekomen. Als je al op de bodem zit kun je moeilijk nog dieper vallen.

Het resultaat was wonderbaarlijk. Na 10 dagen Ivermectine was het merendeel van de klachten verdwenen. Momenteel heb ik enkel nog last van concentratieproblemen, moeheid, coördinatievermogen en een slecht kortetermijngeheugen. Hopelijk gaan deze op termijn ook nog over. Ik ben in ieder geval weer voor 50% aan het werk in plaats van dat ik in een rolstoel thuis zit en me moeten laten verzorgen. Wellicht dat anderen die door bijwerkingen van de vaccinatie ziek zijn geworden met dit middel ook gebaat kunnen zijn.

Vriendelijke groeten,
Iris de Boer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Shame on you! Is corona een vals alarm?

  Dr Bhakdi viroloog.  15 januari 2022 Dr Bhakdi is deze keer ontsteld, ongerust, emotioneel en boos. In de rumble video licht hij dit toe. ...