dinsdag 14 september 2021

Het nieuwe uitgaan

Het nieuwe uitgaan, dit wordt toch wat bizar vanaf 25 sept 2021. Wie een gezond verstand heeft, gevaccineerd of niet, zou toch moeten gaan denken dat het gezonde verstand is zoekgeraakt. Natuurlijk is het gezond om de voor en tegengeluiden te mogen horen, zodat u hieruit uw eigen geluid kan kiezen. U bent uiteindelijk baas over uw eigen lijf. Helaas horen we alleen het voor geluid en tegengeluid wordt niet geduld over het vaccin wat nog in zijn proeffase 3 zit. Juist omdat de goede voorlichting hierover ontbreekt, min of meer achterwegen wordt gehouden, ontstaat er een ongewenste en ongezonde tweedeling in onze samenleving, zo zegt Pharma  Dr. Wendy Mittemeijer Ooteman. Zo spreek ze over des informatie, zo noemt het telsell reclame en vind dat de overheid buiten alle ethische regels omgaat, waar juist de pharma zich strikt aan moet houden. Blijkbaar is de overheid hierin onschendbaar klik hier voor de uitzending met het interview van o.a. Dr Wendy Mittemeijer Ooteman. 

Onderstaande kwam ik op social media tegen, bron onbekend. Maar het is wel iets om bij stil te staan. Je kan het invullen zoals je wilt. Bijv. theater, bioscoop, of restaurant. Hier moet je doorkrijgen dat het niet klopt. Belangrijk is dat we door krijgen dat het niet moet uitmaken of je wel of niet bent gevaccineerd, belangrijk is dat dit altijd je eigen vrije keus moet blijven, zoals dit altijd al is geweest. De kans dat men overlijdt aan kanker en het kan krijger is vele male groter, onthoudt dat ook! Het is geen virus, maar gaat als een lopend vuurtje. Hier mag men meer voor vrezen! 

Het nieuwe uit eten

Goedenavond (medewerker restaurant), 

Goedenavond (gasten), we willen graag een tafel voor 2. 

Medewerker: Alstublieft bij het raam, voordat u plaats neemt stel ik u nog een aantal vragen.

Gasten: ok

Medewerker: Ik wil graag uw vaccinatie paspoort, negatieve test resultaat of herstelbewijs zien. Dan pak ik mijn qr code scanner erbij. 

Gasten: Ja hoor, ik pak mijn gekopieerde QR code, alstublieft.

Medewerker: dank u 

Gasten: Wie wordt onze bediende?

Medewerker: dat wordt Mieke.

Gasten; ok, dan wil ik graag haar QR code scannen en haar vaccinatie paspoort zien. En ook graag haar oude gele boekje waarin staat dat ze gevaccineerd is tegen de mazelen, pokken, hepatitis B en of ze de griepprik heeft gehad.

Medewerker: Uh uh hmm

Gasten: ja want we zouden niet graag geholpen willen worden door iemand die 1 van die bewijzen niet heeft. En graag ook die van u, want u staat binnen de 1,5 meter.

Medewerker: uhm ik ga even de manager erbij halen

Gasten: Ok thanks.

Manager: Goedenavond ik hoor dat u graag de bewijzen wilt zien?

Gasten: ja klopt, want u vraagt dat van ons, dus wij ook van jullie, ik neem aan dat het geen probleem is?

Mangager: uhm, Wij zijn dat niet verplicht...

Gasten; oh ok, dus jullie kunnen geen virussen overdragen?

Manager: uhm jawel, maar wij zijn niet verplicht om dat aan te tonen.

Gasten: als u dat niet kunt aantonen, gaan we met onze vrienden, boodschappen doen of thuisbezorg.nl bestellen en dineren we samen thuis, zonder QR code, zonder bewijs. Ook nog eens goedkoper!

Fijne avond gewenst.

Manager:  uhh,oké, fijne avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Shame on you! Is corona een vals alarm?

  Dr Bhakdi viroloog.  15 januari 2022 Dr Bhakdi is deze keer ontsteld, ongerust, emotioneel en boos. In de rumble video licht hij dit toe. ...