woensdag 17 november 2021

Hoe mooi zou het zijn als iedere (on) gevaccineerde een persoonlijke brief met vragen stuurt naar de overheid, RIVM en OMT

Beste mensen,

We maken een bizare nogal ongekende tijd door.
Ongevacineerd of niet, voor een ieder is dit voor ons "vrij Nederland" ongekend.

Hoe mooi zou het zijn als iedere (on)gevaccineerde een persoonlijke brief met vragen stuurt naar de overheid, RIVM en OMT, die moet dan beantwoord worden zodat men een juiste overweging kan maken tot vaccineren. Onderstaande brief kan bijv. ook aan uw werkgever, arts etc voorgelegd worden. Daarnaast zou men er nog een duidelijke model brief erbij kunnen doen, je kunt hier deze brief downloaden. Doe er uw voordeel mee.

Ongeveer 15% is (nog) ongevaccineerd, hier hebben ze vaak een gegronde reden voor.
Sommige hebben zich, door de druk van de overheid veelal óngewenst' toch laten vaccineren.
Ouders van kinderen bijv., omdat ze anders geen deel meer kunnen uitmaken van het gezin.

Maar wat als je door de vaccinatie bijv. over 5 jaar alsnog geen deel uit kan maken van de samenleving en of het gezin? Omdat men schade heeft opgelopen door het vaccin, waar kun je dan een beroep op doen?

Daarom, mocht u ovewegen u toch te laten vaccineren, zorg dat u dan zeker bent van uw gezondheid en veiligheid. Stuur daarom de brieven naar de overheden! Want dit moet stoppen!

Ondertussen weten we dat we eigenlijk nog niks zijn opgeschoten, wat al voorspelt was door promoneten deskundigen, die uit het beeld verdwenen, wordt waarheid. Hopelijk blijft het bij deze waarheid!

Meer over de wet o.a. Medisch, klik hier

Succes, De Solidaire Kers 🍒

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naam afzender:

Straat en huisnummer afzender:

Postcode en plaats afzender: 


Plaats, datum:

Betreft: brief vragen vaccinatie

Geachte, Hugo de Jonge, Mark Rutte, RIVM en OMT/ of bijv werkgever, Arts…….

Om de juiste overweging te kunnen maken tot vaccineren zou ik graag de onderstaande vragen beantwoord zien worden. Het gaat om MIJN lichaam, daarom, kan er worden aangetoond dat onaantastbaarheid van mijn lichaam kan worden gewaarborgd, zoals in  artikel 11 van de Nederlandse grondwet? Want iedereen heeft het recht om in alle vrijheid zonder beperkingen, zelf te bepalen wat er met zijn of haar lichaam gebeurt. Mede hierom;

1. 1. Kunt u mij vertellen wat de goedgekeurde wettelijke status van een vaccin is en of het experimenteel is?

2. 2. Kunt u details en garanties geven dat het vaccin volledig, onafhankelijk en rigoureus is getest met controlegroepen en wat de resultaten van die tests zijn?

3. 3. Kunt u mij de volledige lijst van de bestanddelen van het vaccin dat ik zal krijgen, meedelen en aangeven of er giftige stoffen in zitten?

4. 4. Kunt u mij volledig op de hoogte stellen van alle bijwerkingen die met dit vaccin in verband zijn gebracht sinds de introductie ervan?

5. Kunt u bevestigen dat het vaccin dat u voorstaat GEEN experimentele mRNA-gen wijzigingstherapie is?

6. Kunt u bevestigen dat ik op geen enkele manier onder druk zal worden gezet door u als mijn werkgevers, in overeenstemming met de Code van Neurenberg?

7. Kunt u mij adviseren over het waarschijnlijke risico van overlijden, mocht ik de pech hebben Covid 19 op te lopen en de waarschijnlijkheid van herstel?

8. 8. Kunt u mij vertellen of de fabrikant van het vaccin aansprakelijk is als ik bijwerkingen zou ondervinden? 

Als de fabrikant niet aansprakelijk is, is het bedrijf waar ik momenteel werk dan wel verantwoordelijk en aansprakelijk, aangezien het hun verzoek is dat ik het vaccin krijg om mijn werk te kunnen voortzetten?

Zodra ik de bovenstaande informatie volledig heb ontvangen en ik ervan overtuigd ben dat er GEEN gevaar voor mijn gezondheid bestaat, zal ik uw aanbod om de behandeling ter overweging graag aanvaarden, maar wel onder bepaalde voorwaarden - namelijk dat:

1. 1. U bevestigt schriftelijk dat ik geen schade zal lijden.

2. 2. Na aanvaarding hiervan moet het aanbod worden ondertekend door een volledig gekwalificeerde arts die de volledige juridische en financiële verantwoordelijkheid op zich zal nemen voor enig letsel bij mijzelf, en/of door interacties van bevoegd personeel met betrekking tot deze procedures.

3. Mocht ik het aanbod van vaccinatie moeten weigeren, bevestig dan dat dit mijn positie niet in gevaar zal brengen en dat ik niet zal lijden onder vooroordelen en discriminatie als gevolg daarvan?

Ik zou ook willen adviseren dat mijn onvervreemdbare rechten zijn voorbehouden.


Datum: 

Plaats:

Handtekening.


Bron: o.a. Transitieweb 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Shame on you! Is corona een vals alarm?

  Dr Bhakdi viroloog.  15 januari 2022 Dr Bhakdi is deze keer ontsteld, ongerust, emotioneel en boos. In de rumble video licht hij dit toe. ...